Політичні фінанси Волині

Що таке «жнива» та скільки волинські ЗМІ заробили на парламентських виборах 2019 року (доповнено)

«Жнива» – так у вузьких журналістських колах називають періоди виборчих кампаній. В цей час медіа завдяки політичним грошам збільшують свої...

Детальніше

Проти олігархів не попреш: чому у ковельському виборчому окрузі не з’явилося конкурентів Івахіву

Кандидати у народні депутати в 21 виборчому окрузі на Волині офіційно витратили на виборчу кампанію 837 тисяч гривень. Як і...

Детальніше

Зекономив – програв: ціна виборів для кандидатів округу з найбільшою інтригою на Волині

Кандидати у народні депутати в 20 виборчому окрузі на Волині офіційно витратили на виборчу кампанію 1,3 мільйона гривень. Це –...

Детальніше

Гроші та медіа – запорука перемоги: чому в Луцьку переміг Ігор Палиця

Одинадцять луцьких кандидатів у народні депутати витратили на виборчу кампанію понад 2,76 мільйона гривень. Луцьк виявився найгрошовитішим округом на Волині....

Детальніше

Тисячі доларів Цукербергу: витрати волинських кандидатів в нардепи на рекламу у Facebook

Щонайменше 13,2 тисячі доларів США витратили кандидати-мажоритарники у виборчих округах Волинської області на рекламу в найпопулярнішій серед українців соціальній мережі. ...

Детальніше

Скільки Івахів, Палиця та інші мають платити за агітацію на волинських телеканалах

Від 200 до 3500 гривень доведеться викласти політичним партіям та кандидатам у народні депутати за один показ хвилинного агітаційного ролика...

Детальніше

Скільки мільйонів гривень волинські ЗМІ офіційно заробили на політичній рекламі у 2018 році

Реклама – двигун торгівлі. Не тільки комерційної, а й політичної. Волинські засоби масової інформації не відмовляються від публікації політичної реклами....

Детальніше
Сторінка1 з 2 1 2

НОВИНИ